Välkomna till en kväll fullspäckad med godbitar på Västerås stadshus!

17.30 - ETC erhöll ett stipendie från Tekniska föreningen 2015 för att kunna fortsätta sitt hittills framgångsrika arbete med att motivera ungdomar att arbeta med teknik. ETC att informera om hur deras stipendie ska användas.

Ca 17.50 - Lennart Gustavsson på Västerås stad håller föredrag och diskussion kring stationsområdets ombyggnadsplaner och hur vi ska bygga bort barriärerna, 3B. Det blir ett spännande föredrag där vi får ta del av planerna, akitektskisser och hur dessa ska bli verklighet. Lennart är en van föreläsare och guidar oss lugnt och metodiskt genom alla idéer och avslutar med en diskussion.

Tid och plats: 6/4 Vi samlas kl 17.30 i Stadshusets entré. Lennart hämtar upp oss där och sedan hålls föreläsningarna i sal A 491. Se till att vara där i tid då dörrarna inne i Stadshuset är låsta. Vid sen ankomst, ring 070-4614909.

Varmt välkomna!

2016-04-06