Västmanland har valt ut fyra prioriterade område: Automation, Energi, Järnväg och Folkhälsa. Inom dessa områden vill man utveckla företagande och näringsliv långsiktigt för att bli ledande i Sverige och Världen inom områdena. Var med och diskutera hur detta skulle kunna gå till.

Kom och lyssna på Landshövding Minoo Akhtarzand som presenterar sina visioner för teknikutvecklingen i Västmanland och diskutera med henne. Datum 11:e maj kl 17.00-18.30 i ABB Meetingpoint rum Wennström vid Mimer, T7,  följt av middag, på Två Rum och Kök (vid Mimerporten).

OBS! Porten stänger kl: 17.15 därefter kan vi inte släppa in någon! Föredraget räknar starta runt kl: 17.20. Vi bjuder på lättare förtäring innan föredraget.

Föreningen sponsrar del av middag, medtag 50 SEK för mat på 2 rum & kök som ni betalar vid ingången till T7. Om ni inte önskar delta på middagen uppge vid registrering i parantess efter förnamnet (ingen mat) eller om ni önskar att kocken tar hänsyn till eventuella allergier etc.. ange det med en parantess efter förnamnet t.e.x. (laktosintollerant).

Senast tisdag 10/5-2016 bkl: 09.00 behöver vi din anmälan för att kunna beställa mat.

2016-05-11
Typ av aktivitet:Seminarium