Nu när det nya året har kommit igång

Nu när det nya året har kommit igång, har vi också skapat en ny hemsida till er medlemmar! Till vår hjälp har vi haft Johan Kvarnström på QIP Systems. På vår nya hemsida kan du bland annat läsa om våra kommande arrangemang och anmäla dig till de som intresserar dig. Är du medlem kan du utnyttja vår medlemsmatrikel till att komplettera dina nätverk och du kommer också att kunna se vem som kommer till vilket arrangemang. Klicka dig runt och gör dig bekant med hemsidan, hoppas att den blir till belåtenhet.

Nytt för i år är också våra "Mingelkvällar". Till en låg kostnad får du som är medlem en chans att träffa andra teknikintresserade över en middag med kaffe och naturligtvis i samband med ett intressant föredrag! Första tillfället är redan till årsmötet den 17:e februari. Vi hoppas och tror att dessa arrangemang kommer att bli uppskattade, så skynda er att anmäla er till dessa så ni inte blir utan plats!

Med önskan om en god fortsättning på det nya året

Jenny Nyström,
sekreterare i styrelsen för Tekniska föreningen med Elektriska klubben